مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-18ورزشي

والیبال باشگاه های آسیا| پیکان در نیمه نهایی/ پرافتخارترین تیم آسیا حریف تاراز شد


تیم پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم قاره کهن را یدک می کشد، با شکست اربیل به عنوان سومین تیم به مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا صعود کرد تا حریف نماینده قزاقستان در این مرحله شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2022 امروز (چهارشنبه 28 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پیگیری می شود.

در سومین مسابقه که از ساعت 16 آغاز شد، تیم های پیکان ایران و اربیل عراق به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا چهارمین برد خود در این رقابت ها را تجربه کنند.

تیم اربیل که هدایت آن را محمدحسین نجاتی برعهده دارد، در سه ست این مسابقه با نتایج 25 بر 13، 25 بر 19 و 25 بر 14 نتیجه را به حریف واگذار کرد تا فردا در مرحله نیمه نهایی حریف نماینده تایلند شود.

تیم پیکان این مسابقه را با ترکیب سیدمحمد موسوی، سعید معروف، اروین انگاپت، آرمین تشکری، نیمیر عبدالعزیز و پوریا فیاضی شروع کرد.

در ابتدای ست سوم محمدطاهر وادی، حمزه زرینی و علی شفیعی در ترکیب شروع کننده قرار گرفتند.

اکمتو ایدوس از قزاقستان و ساوا تاتسوهیرو از ژاپن به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم ، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال باشگاه های آسیا| پیکان در نیمه نهایی/ پرافتخارترین تیم آسیا حریف تاراز شد

والیبال باشگاه های آسیا| پیکان در نیمه نهایی/ پرافتخارترین تیم آسیا حریف تاراز شد